Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Gminy Godów

Kolorowy pasek

Wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców, Rejestru Dowodów Osobistych

 

Wniosek i wymagane dokumenty

1. Wniosek o wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców, Rejestru Dowodów Osobistych należy złożyć w Referacie Organizacyjnym, Spraw Obywatelskich i Informatyki, pokój nr 1 i 2  


2. Wymagane dokumenty:
1.Dowód osobisty, a w przypadku jego braku – inny dokument tożsamości.
2.Wniosek o wydanie zaświadczenia.
3.Dowód uiszczenia opłaty skarbowej.
4.Tytuł prawny do lokalu – w oryginale, do wglądu (w przypadku uzyskiwania informacji o ilości osób osobach zameldowanych w lokalu lub braku zameldowania osób w lokalu).
5. Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika).

 

Opłaty:
17 zł – opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia.
17 zł – opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa (w przypadku, gdy wnioskodawca działa przez pełnomocnika).

Opłaty należy dokonać w wyznaczonym punkcie na terenie urzędu bezpośrednio przy składaniu wniosku.

Opłata skarbowa za złożenie pełnomocnictwa nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.

Miejsce złożenia i odbioru:
Urząd Gminy Godów, Referat Organizacyjny, Spraw Obywatelskich i Informatyki, pokój nr 1 i 2,

Uwagi:
1. Wniosek składa się osobiście lub przez pełnomocnika legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego, po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub ważnego paszportu.
2. Wniosek można złożyć w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
3. Dane osoby zmarłej niezbędne do sporządzenia aktu poświadczenia dziedziczenia uzyskuje się bezpłatnie po złożeniu wniosku o udostępnienie danych (informacja w zakładce „Udostępnianie danych z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców, rejestru PESEL” lub "Udostępnienie danych w trybie jednostkowym z Rejestru Dowodów Osobistych.").

Więcej informacji można uzyskać w Referacie Organizacyjny, Spraw Obywatelskich i Informatyki, pokój nr 1 i 2, tel. 32 47 65 065 wew. 14

 


 

Załączniki

01_F.01OI_wniosek o wydanie zaswiadczenia (277.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
01_Pełnomocnictwo (554.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
01_F.01OI_wniosek o wydanie zaswiadczenia (247.9kB) Zapisz dokument  

Metadane

Źródło informacji:Agnieszka Siwarska
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Agnieszka Siwarska
Data wprowadzenia:2011-07-13 08:20:20
Opublikował:Agnieszka Siwarska
Data publikacji:2011-07-13 08:22:27
Ostatnia zmiana:2018-05-14 12:00:24
Ilość wyświetleń:3124

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij