Zamknij okno Drukuj dokument

Deklaracja dostępności

 

Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Godów - godow.bip.net.pl

Urząd Gminy Godów zobowiązuje się zapewnić dostępność swojego Biuletynu Informacji Publicznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i  aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Godów, dostępnej pod adresem URL: http://godow.bip.net.pl.

  • Data publikacji Biuletynu Informacji Publicznej:
  • Data ostatniej istotnej modyfikacji Biuletynu Informacji Publicznej:

Status pod względem zgodności z ustawą

Biuletyn Informacji Publicznej jest częściowo zgodny z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych niżej w dalszej częsci deklaracji.

Treści niedostępne

  • Pliki dostepne do pobrania w znanych formatach: pdf, docx, odt, ods nie są zgodne ze standardem WCAG 2.0,
  • Brak treści alternatywnej dla plików niezgodnych z WCAG 2.0,
  • Brak treści alternatywnej dla plików multimedialnych opublikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej: filmów, zdjęć.

Wyłączenia

  • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.

Udogodnienia

  • Obecność focusa podczas sterowania klawiaturą,
  • Strona internetowa skaluję się szerokości okna wyświetlacza,
  • Alternatywna wersja kolorystyczna ze specjalnym kontrastem dla osób słabowidzących,
  • Możliwość zmiany wielkości czcionki,

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Żaneta Skowronek - Koordynator dostępności.
  • E-mail: zaneta.skowronek@godow.pl
  • Telefon: 32 4765065

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej Biuletynu lub jego elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej Biuletynu lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia przez Podmiot Publiczny powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do: Rzecznika Praw Obywatelskich.

Informacje o dostępności architektonicznej

Budynek Urzędu Gminy, ul. 1 Maja 53, 44-340 Godów

Osoby niepełnosprawne ruchowo, przybywające do Urzędu Gminy w Godowie otrzymają niezbędną pomoc w celu załatwienia sprawy.

  • Do wnętrza budynku prowadzi wejście od ul. 1 Maja,
  • W pobliżu budynku znajdują się miejsca parkingowe,
  • Do wejścia prowadzą schody oraz specjalny podjazd dla wózków, znajdujący się w pobliżu schodów w bliskiej odległości,
  • Wejście do budynku wyposażono w samoobsługową elektryczną platformę umożliwiającą dostęp do wejścia osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich,
  • Drzwi wejściowe nie otwierają się automatomatycznie, klient może skorzystać z dzwonka znajdującego się po lewej stronie drzwi wejściowych w celu wywołania pracownika, który udzieli pomocy w przypadku trudności z otwarciem,
  • Parking oraz wejście do budynku Urzędu nie są zabezpieczone bramkami,
  • Wejście do budynku nie jest wyposażone w systemy naprowadzania głosowego dla osób niewidzących lub słabowidzących,
  • W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących,
  • Do budynku Urzędu można wejść z psem asystującym lub psem przewodnikiem,
  • W budynku nie stosuje się udogodnień w postaci specjalnej pętli indukcyjnej wspomagającej odsłuch przez osoby słabosłyszące,
  • Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich lub mających problemy z poruszaniem się, dostępne są korytarze oraz odpowiednie pomieszczenia na parterze gdzie istnieje możliwość obsługi klienta,
  • Budynek Urzędu nie posiada windy umożliwiającej dostęp do piętra budynku,
  • Budynek Urzędu nie posiada toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
  • Istnieje możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu. Usługa ta jest realizowana na wniosek, klient musi poinformować Urząd Gminy przynajmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą.

Załączniki

achecker_2020-03-31_10-10-16 (75.2kB)    
Deklaracja dostępności strony godow.bip.net.pl - wersja html - rozmiar pliku 10kb (8.6kB)    

Metadane

Źródło informacji:Marcin Duda
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Marcin Duda
Data wprowadzenia:2020-03-31 13:04:51
Opublikował:Marcin Duda
Data publikacji:2020-03-31 13:05:14
Ostatnia zmiana:2020-03-31 13:08:32
Ilość wyświetleń:160